شاهین بیانی عصر جمعه در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال تهران با چوار 65 در ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم استقلال امسال زودتر از سال های گذشته نسبت به جذب بازیکان جدید اقدام کرده و کادر فنی توانسته بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار بگیرد، آینده روشنی برای این تیم در فصل جدید لیگ برتر متصور است.
وی ابراز امیدواری کرد بازیکنان جدید به سرعت با سایر افراد هماهنگ شده و نظم تیمی شکل بگیرد تا کادر فنی بتوانند ضمن دستیابی به ترکیب اصلی برنامه های خود را عملی کنند.
بیانی تاکید کرد: هواداران و کادر مدیریتی استقلال سال گذشته حمایت بسبار خوبی از علی منصوریان داشتند و امسال سرمربی استقلال با قهرمانی در لیگ برتر می تواند جواب این حمایت ها را بدهد.
داود حقدوست مدافع اسبق استقلال تهران نیز گفت: استقلال امسال در پست دفاع و هافبک چپ به بازیکنان جدیدی نیاز دارد.
وی تاکید کرد: امسال به نسبت سال گذشته استقلال در یارگیری موفق تر عمل کرده و توانسته ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار بگیرد.
وی یادآور شد: امیدواریم بر خلاف پارسال که در نیم فصل نخست استقلال شرایط خوبی نداشت امسال از ابتدای لیگ بازی ها را با قدرت آغاز کند و اجازه ندهد سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر بیفتد.
حقدوست بازیکنان جدید این تیم را افراد با کیفیتی ذکر کرو و گفت: تنها در پست دفاع و هافبک چپ به نظر می رسد باید نفرات دیگری جذب شود.
حقدوست افزود: امسال تمامی تیم ها هزینه های هنگفتی برای جذب بازیکنان مورد نظر خود انجام داده اند لذا هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته و از فرصت ها بهتر استفاده کند از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار خواهد بود.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال تهران به دعوت تیم فوتبال پیشکسوتان چوار 65 برای انجام یک بازی دوستانه به ایلام سفر کرد، بازی این دو تیم عصر جمعه در ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام برگزار شد.
خبرنگار: حسن کهزادیان * انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.