سرپرست تیم فوتسال لیگ برتری استقلال ساری با تایید این خبر عصریکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ما با مشکلات شدید مالی در این فصل رنج می برد وجای تاسف است که بگویم به خاطر نداشتن پول به آبادان نرفتیم وباخت فنی را بدون رویارویی با حریف قبول کردیم.
رعنا محمدی افزود: به خاطر نبود حامی مالی وپرداخت نکردن مطالبات بازیکنان، متاسفانه تمرینات به مدت 5 روز تعطیل بود و امروز یکشنبه درحالی که باید در آبادان به مصاف حریف می رفتیم، در ساری تمرینات تیم ما برگزار شد.
وی ادامه داد، تمرین امروز هم درحالی برگزار شد که از بازیکنان خواهش وتمنا کردیم که سرتمرین حاضر شوند، البته به بازیکنان تیم هم حق می دهم، آنها پولی از باشگاه دریافت نمی کنندو آنها از شهرهای دوری سر تمرین آمدند و متحمل هزینه می شوند.
سرپرست تیم استقلال ساری گفت: اکنون 3 ماه از تمرینات تیم استقلال وشروع لیگ برترمی گذرد ومتاسفانه کسی هم تاکنون پیگیر تیم ما نشده که واقعا تیمی از استان در لیگ هست یا نه .
محمدی با بیان اینکه واقعا نگران حفظ سهیمه مازندران درلیگ برتر و وضعیت بد روحی بازیکنان جوان تیم هستم، ادامه داد، از بازیکنان تیمم وخانم مسلمی سرمربی واقعا تشکر می کنم، آنها از جان ودل برای تیم مایه می گذارند، وضعیت تیم ما درهمین حد است ومتاسفانه مشکلات مالی تو بازیها، روی بازیکنان هم تاثیرمنفی می گذارد.
وی افزود: انتظار ما این بود که مسئولان استان وحامیان مالی که به ما قول کمک مالی داده بودند، به قول ووعده هایی که دادند، عمل کنند، تیم استقلال ساری، متعلق به شخص خاصی نیست ونماینده مازندران محسوب می شود وباید همه برای حفظ وموفقیت این تیم به جای شعارو حرف زدن، عمل کنند.
محمدی افزود: از مسئولان بخش خصوصی و مدیریت شرکت' دنیای آرزوی ساری' هم انتظار داریم که از تیم استقلال ساری که پیش از شروع لیگ برتر قول همکاری داده بودند، حمایت خودشان را از این تیم داشته باشند، چرا که الان در هفته های پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر قرار داریم وبرای حفظ سهمیه نیاز فوری به کمک این مجموعه است.
تیم فوتسال استقلال ساری تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشوربا کسب 4 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.