حمید بی غم شنبه شب پس از برد تیمش مقابل تیم پارسیان شهر قدس به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه در بازی های اخیر تیم مس سونگون، به هدف اول که پیروزی می باشد می رسیم ولی به هدف دوم که گل نخوردن است دست نمی یابیم و امروز هم متاسفانه یک گل دریافت کردیم.
بی غم، علت ناهماهنگی شاگردانش را در دقایق پایانی این دیدار، وجود بازیکنان دو کارته بیان و خاطرنشان کرد: ما به بازیکنان تیم مان گفتیم که یا استراحت و یا به دور از هیجان و استرس بازی کنند و این ترس از گرفتن کارت باعث شد تا در دقایق پایانی این دیدار به شکل آرمانی بازی نکنند.
وی با تمجید از تیم پارسیان تشریح کرد: پارسیان شهر قدس از تیم های با اخلاق لیگ می باشد و شخصا علاقه مند هستم همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشد.
وی با اشاره به بازی هفته بعد تیم مس سونگون در مشهد مقابل شهر آرای این شهر بیان کرد: ما با تلاش خودمان برای کسب سه امتیاز این بازی راهی مشهد خواهیم شد.

**
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس نیز با تاکید بر کادر فنی خوب، مدیریت قوی و بازیکنان با تجربه تیم مس گفت: این تیم بر عکس تیم پارسیان شهر قدس از موقعیت های بدست آمده به نحو احسن استفاده کردند.
محمود خوراکچی خاطرنشان کرد: نمی خواهم باخت تیمم را توجیه کنم ولی تیم مس لیاقت برد را داشت؛ زمانی که شهرام شریف زاده مصدوم شد شیرازه تیم ما از هم پاشید؛ ما شانس پیروزی نداشتیم ولی حق مان این همه اختلاف گل نبود.
وی با انتقاد از داوری این بازی تشریح کرد: در یکی دو مورد که من مطمئن هستم که در مسیر دید داور بود به راحتی از کنار این خطا گذشت و ادامه بازی را دستور داد و حتی در بازی قبل داور بدون تمرکز و بدون دلیل و منطق نیمکت من را خالی کرد و همه را به سمت بالا هدایت کرد و فقط تماشاگران را اخراج نکرد.
وی گفت: ما از نیم فصل به تیم اضافه شدیم و بازیکنانی را هم به این تیم دعوت کردیم و با توجه به نوع بازی این تیم امیدواریم جایگاه خودش را پیدا کند.
تیم مس سونگون امروز در یک بازی پر گل تیم پارسیان شهر قدس را هفت بر یک گل باران کرد تا با چهل و هشت امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال تاخت و تاز کند.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.