به گزارش ایرنا، محمدعلی اسماعیل پور پنجشنبه شب پس از پایان مسابقه این تیم با هیات فوتبال قم در سالن نخلستان قم درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هنگامی که یک تیم 50 موقعیت گل می سازد و گل نمی زند، نمی توانیم بگوییم که خوش شانس بودیم یا نبودیم؛ تیم ما بدبازی کرد و نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و تیم قم توانست از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کند و 3 گل به ثمر برساند.
وی با تبریک گفتن به تیم قم بیان کرد: نمی خواهم برد تیم قم را کم رنگ کنم، ولی در روزی که ما خوب نبودیم، آنها بسیار خوب بودند و توانستند به 3 امتیاز مسابقه دست یابند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه مذکور در سالن نخلستان اظهار کرد: این سالن از سالن شهید حیدریان خیلی بهتر است، کف پوش مناسبی دارد و امیدوارم فوتسال قم از این ظرفیت استفاده کند و سایر مسابقه های آنها نیز در این سالن برگزار شود.
اسماعیل پور افزود: درسالن شهید حیدریان تیم های مهمان مشکل دارند، چون کف پوش سالن مناسب نیست و کیفیت بازی در آن سالن کاهش می یابد، اما در این سالن، بازی با کیفیت بهتری برگزار شد.
تیم های فوتسال قم در لیگ برتر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان رقیبان خود هستند که به علت این که در سالن مذکور مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور درحال برگزاری است ؛ از این رو مسابقه مذکور در سالن نخلستان برگزار شد.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم عصر پنجشنبه به اولین برد خود در هفته پانزدهم مسابقه های لیگ برتر فوتسال ایران در مقابل تیم شهروند ساری دست یافت و 3 بر صفر این تیم را شکست داد.
تیم هیات فوتبال قم با یک برد، 2 تساوی، 12 باخت، 24 گل زده و 46 گل خورده پنج امتیاز کسب کرده است و هم چنان در انتهای جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و 16 آبان ماه جاری ساعت 16 نیز مهمان تیم تاسیسات دریایی تهران است.
تیم شهروند ساری با 4 برد، 6 تساوی، 5 باخت، 32 گل زده و 34 گل خورده 18 امتیاز به دست آورده است و در رده هشتم قرار دارد و 16 آبان ساعت 16 میزبان مقاومت کرج (البرز) است.
7406 / 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.