به گزارش ایرنا، دو تیم گسترش فولاد و سایپا از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند.
نیمه اول این بازی را تیم گسترش رو به جلو بازی کرد و با هت تریک نریمان جهان در دقایق 10 و 16 و 27 بازی با امیدواری به پیروزی در این دیدار به رخت کن رفت.
در نیمه دوم این دیدار تیم سایپا با دو تعویض همزمان طاها شریعتی و رضا جعفری با علی شجاعی و حسین کامیاب در دقایق اولیه شروع این نیمه، برنامه حمله را در دستور کار خود قرار داد و در دقیقه 89 حامد شیری توانست یکی از گل های تیم گسترش را جواب بدهد.
در ادامه بازی روزبه شاه علی دوست دقیقه 62 بازی با سید احمد مهدی زاده برای تیم سایپا و احمدرضا زنده روح دقیقه 57 با نیما مختاری و رضا خالقی فر دقیقه 82 با سید محمد خرم حسینی برای تیم گسترش تعویض شدند.
داوری این دیدار را موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و علی میرزا بیگی و حمید رضا کنعانی به ترتیب کمک های اول و دوم و سعاد وفاپیشه داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با این نتیجه تیم گسترش فولاد با 17 امتیاز در رده هشتم و تیم سایپا با 20 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفتند.
خبرنگار: آب بسته ع** انتشار: پرویز انصاری
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.