به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیست و ششم این مسابقات عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی از توابع استان گیلان برگزار شد، تیم میزبان با یک گل از سد فجر شهید سپاسی شیراز گذشت.
تنهاگل این بازی را احمد آهی در دقیقه پنجم برای ملوان به ثمر رساند.
این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت زیای برخوردار بود چرا که تیم ملوان برای رسیدن به صدر جدول نیاز به بُرد داشت و تیم فجر سپاسی شیراز هم که خطر سقوط این تیم را به شدت تهدید می کند، نیاز به پیروزی داشت.
در نهایت این تیم میزبان بود که در دقیقه پنجم، گل سه امتیازی را به ثمر رساند، در ادامه نیز از گل زده خود به خوبی دفاع کرد و تلاش فجر هم برای فرار از شکست نتیجه ای نداد.
در پایان هفته بیست و ششم، تیم سپید رود رشت با 47 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم ملوان با 26 امتیاز در تعقیب صدرنشین است و تیم گل گهر سیرجان با 42 امتیاز در رده سوم است.
در انتها جدول هم تیم های فجر سپاسی شیراز، فولاد یزد و استقلال اهواز به ترتیب با 20 ، 19 و 11 امتیاز در رده شانزدهم تا هجدهم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر سال 96 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط می کنند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.