به گزارش ایرنا محمدحسین علی نیا پیش از خطبه های نمازجمعه شیروان با گرامی داشت هفته دولت اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید همه شهرهای استان از مزایای گاز برخوردار شدند.
وی در ادامه با بیان خدمات دولت تدبیر و امید در این استان به راه آهن جوین- اسفراین - شیروان اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح سه میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی ابلاغیه گرفته شده است که به بانک صنعت و معدن داده شده و پیمانکار آن تعیین شده که بزودی عملیات آن آغاز می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از جمله طرح های افتتاح شده در دولت تدبیر و امید را بیمارستان بجنورد با 28 هزار متر مربع و بیمارستان شیروان با 18 هزار متر مربع دانست و گفت: در مجموع کل 550 تخت به تخت های بیمارستانی این استان اضافه شده است.
وی با اشاره به اقدامات ارزنده این دولت طی 4 سال گذشته گفت: در حوزه راه، با وجود تحریم ها و کاهش قیمت نفت عملیات اجرای جاده بجنورد- گلستان از اواخر سال 92 شروع شده که تاکنون 40 کیلومتر آن انجام شده است.
علی نیا اشاره ای هم به به حوزه آبرسانی در این استان کرد و گفت: در ابتدای دولت یازدهم که 158 روستای استان با تانکر آبرسانی می شد هم اکنون با اقدامات این دولت تنها 50 روستا با تانکر آبرسانی می شود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.