یزدان عنبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اختصاص 300 میلیون دلار اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی به پروژه این ریلی در سفر کاروان دولت به استان مصوب شده بود که تزریق آن تا کنون به علت برخی مشکلات به تاخیر افتاده بود.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های مستمر توسط استاندار و نمایندگان استان اکنون موانع برطرف شده و این اعتبار در آینده نزدیک به منظور آغاز عملیات اجرایی به پروژه تزریق می شود.
وی افزود: پروژه ریلی مزبور در مسیر جوین- اسفراین به طول 50 کیلومتر در 2 قطعه در حال اجرا است که یک قطعه 70 درصد و دیگری 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: ساخت یک قطعه از مسیر ریلی اسفراین به بجنورد نیز با انجام مناقصه و مشخص شدن پیمانکار در دست پیگیری است.
عنبری خاطرنشان کرد: این خط‌ ریلی بجنورد را از طریق اسفراین و جوین به راه‌آهن سراسری متصل می کند.
وی افزود: خط ریلی محدوده اسفراین- بجنورد به صورت طرح و اجرا، عملیاتی خواهد شد، پیمانکار پروژه انتخاب شده و درحال مبادله قرارداد است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: بهره برداری از این خط ریلی می تواند تحول بزرگ در توسعه استان رقم بزند.

*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
هم چنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.