به گزارش ایرنا، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این آیین گفت: طرح با هدف نظارت بر امکان عمومی، مواد غذایی، مراکز تفریحی و اماکن و رستورانهای بین راهی تا 15 فرودین سال آینده در سطح شهرستان تربت حیدریه ادامه خواهد داشت.
الهام بهره مند با بیان اینکه سامانه 190 آماده پاسخگویی به شکایت های مردمی است، افزود: در روزهای غیر تعطیل هشت اکیپ و در روزهای تعطیل چهار اکیپ بصورت مداوم از مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران ها و اماکن تفریحی و بین راهی نظارت خواهند کرد و برخی از این نظارت ها نیز به صورت مشترک با ادارات دامپزشکی، صنعت و معدن، آبفای شهری انجام می شود.
وی گفت: پارسال و در قالب همین طرح 2 هزار و 675 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 505 مورد بازدید از مراکز عمومی و تفریحی و 121 مورد بازدید از اماکن بین راهی انجام گرفت.
بهره مند افزود: از این میزان بازدید ها 21 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف، ضبط و امحا شد و 118 متخلف نیز، به مراجع قانونی معرفی شدند که این میزان بازدید و کشفیات موجب شد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه امسال رتبه نخست را بین دانشگاه های همتراز خود کسب کند.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.