به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی خلخال افزود: در صورتی که مسئولان عضو شورای سلامت وامنیت غذایی به وظایف خود به موقع عمل کنند از بروز بسیاری از مشکلات ومعضلات در بخش بهداشت ودرمان شهرستان پیشگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح برخی مسایل حاشیه ای، اعضای این شورا را از رسیدگی به مسایل مهم امنیت غذایی ، نظارت دقیق ومستمر بر عملکرد اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ، توجه به جمع آوری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته وفاسد، بهداشت عمومی، کلر زنی آب اشامیدنی روستاها وبسیاری از مسایل مربوط به بهداشت عمومی غافل کرده است.
وی با تاکید براینکه اغماض از هرگونه تخلف و تهدید بهداشتی علیه سلامت جامعه قابل پذیرش نیست افزود: انتظار از مسئولان اعمال روش های سختگیرانه در این زمینه می باشد.
وی از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری خلخال خبرداد وگفت: اجرای طرح های فضلاب دو شهر کلور وهشجین در دستور کار بوده وتلاش می شود این طرح های در حال مطالعه تا پایان سال 97 به مرحله اجرا برسند.
بابایی با بیان اینکه برای حل مشکل آب شرب شهر هشجین نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است افزود: برای جلوگیری از هرگونه تهدید بهداشتی، تاسیسات آبرسانی شرب روستای خوجین که هم اکنون به صورت هیات امنایی اداره می شود باید در اختیار شرکت آب وفاضلاب روستایی قرار گیرد.
در این جلسه از دوکارگر بخش خدمات شهری شهرداری خلخال به خاطر تلاش در ارتقای بهداشت عمومی وسلامت شهر تجلیل شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.