محمود احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایرانیان بطور طبیعی خواهان کالای ایرانی هستند زیرا اثرات مثبت آن را بر جامعه همچون اشتغالزایی و رونق اقتصادی به خوبی درک می کنند.
وی به تشکیل 239 واحد تعاونی طی امسال در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: این شمار نسبت به پارسال رشد خوبی داشته که نشانگر افزایش توجه مردم به تولیدات داخلی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: دولت در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرده و مردم نیز در این مسیر همراه مسئولان بوده اند. در این میان عید نوروز نیز فرصتی مغتنم برای فرهنگ سازی خرید کالا برای تمام مردم است تا بطور کامل در راستای تحقق شعار سال اقدام شود.
وی عید ایرانی را با استفاده از کالاهای ایرانی زیباتر ذکر و بیان کرد: خرید کالاهای ایرانی کمک عمومی به رونق اقتصاد کشور است و موجب رفع بسیاری از دغدغه های اقتصادی کارگران می شود.
احمدی افزود: در صورتی که حمایتها از تولیدکنندگان داخلی ادامه داشته باشد بدون شک این قشر موثر اقتصادی علاوه بر در اختیار گذاشتن کالایی باکیفیت خدمات خود را حتی پس از فروش در اختیار خریداران قرار می دهند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.