به گزارش ایرنا، شهرستان قلعه گنج از سال 93 با واگذاری به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان شهر پایلوت اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده و با اقدامات انجام شده در این شهرستان، قلعه گنج به الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.
بر مبنای موفقیت های حاصل شده در شهرستان قلعه گنج، استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شد و تاکنون 19 موسسه اقتصادی بزرگ وظیفه توسعه در این مناطق را بر عهده گرفته اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکنون چندین بار از الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج یاد کرده و آن را الگویی برای کشور معرفی کرده اند.
مدیرکل پست استان کرمان در شورای اداری این استان گفت: یکی از معضلات کشور نداشتن آدرس و نشانی استاندارد بود که شرکت ملی پست این کار ملی را بر عهده گرفته است.
حسین اکبری ادامه داد: پست به عنوان درگاه دولت الکترونیک برقراری ارتباط برخط در بستری مناسب است که در این رابطه تجارت الکترونیکی در سطوح داخلی و بین المللی بر عهده پست است.
وی اظهار کرد: می توان در کنار دولتی بودن پست، نگاه خصوصی به آن داشت و شرکت پست در تعامل با بخش خصوصی و تعدد نقاط تماس می تواند از توانمندی خود برای جبران کمبودهای دستگاه های اجرایی اقدام کند.
وی گفت: یکی از اقدامات موثر اداره کل پست راه اندازی سرویس های جدید از جمله توزیع بر اساس تماس تلفنی، راه اندای سرویس پست تلفنی 193 کشوری و 3693 استانی، و تندیس تمبر مس برای اولین بار درکشور و در استان کرمان است.
اکبری یادآور شد: اداره کل پست استان کرمان با تلاش های انجام شده در سه سال متوالی رتبه برتر کشور را داشته است و این در حالی است که تاکنون 70 درصد توان شرکت پست به کار گرفته شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.