اسماعیل غنیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خرید کالای ایرانی نه فقط موجب رشد و شکوفایی اقتصادی بلکه راه حلی برای ایجاد اشتغال پایدار خواهد بود.
وی با تاکید بر این که با ایجاد فضای نقد و پیشنهاد درباره کیفیت کالای ایرانی شاهد افزایش و بهبود کالاها خواهیم بود، اظهارداشت : خرید کالای ایرانی علاوه بر این که چرخه تولید را به حرکت در می آورد در نهایت منجر به افزایش درآمدها و به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی گفت : هم اکنون باید عرصه خلاقیت و نوآوری در کالا ایجاد شود چرا که ایجاد فضای رقابتی موجب افزایش کیفیت کالاها شده که علاوه بر حمایت مردم از کالا منجر به صادرات آن می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به ضرورت سرمایه گذاری های خارجی در کشور اشاره و اضافه کرد : سرمایه گذاری ها باید منجر به اشتغال، بهبود وضعیت معیشت مردم و به نفع کشور و همان منطقه شود.
وی تصریح کرد : استفاده از امکانات و دانش های روز دنیا امری ضروری است که با بومی کردن دانش منجر به اشتغال و چرخه تولید خواهد شد.
71 درصد جمعیت استان سمنان با جمعیت 465 هزار نفر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که یکی از استان های با جمعیت بالای کارگری است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی کمپین خبری عید ایرانی، کالای ایرانی را با هدف افزایش رونق اقتصادی و تشویق حمایت از خرید تولیدات داخلی را آغاز کرده است.
7344/6026/
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجع کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.