به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ری گفت: تیغ عدالت و برخورد با اصناف متخلف باید به قدری سنگین و بران باشد که هیچ واحد عرضه کننده کالا و خدماتی به فکر تقلب، افزایش بی دلیل قیمت و تضعیع حق مردم نباشد.
وی با بیان اینکه فرمانداری ویژه شهرستان ری از هر گونه کسب و کار مشروع و سالم همواره حمایت می کند بیان داشت: دستگاه های نظارتی شهرستان ری با همکاری اتحادیه ها و اصناف باید موارد بهداشتی و قانونی را به صورت مکتوب به دست کسبه برسانند و آنان را توجیه نمایند و اگر تخلفی از اصناف سر زد در بار اول با تذکر جدی و در دفعات بعدی به صورت قهری با متخلفان برخورد نمایند.
جمالی پور وظیفه اصلی ستاد تنظیم بازار را نظارت و کنترل بر روند عرضه کالا و خدمات به مردم برشمرد و اظهار داشت: اعضای این ستاد باید با علاقه و انگیزه بالا به فعالیت خود بپردازند و با حضورو نظارت به موقع جلوی هر گونه ناهنجاری که منجر به آسیب رساندن به جسم و روح مردم می شود با شدت برخورد نمایند.
وی در ادامه به گزارش تخلف دو رستوران در استفاده از گوشت نامتعارف و غیربهداشتی در غذاهایشان و مصرف افزودنی های غیرمجاز در برخی نانوایی های سطح شهرستان ری اشاره کرد و تاکید کرد: دستگاه های نظارتی شهرستان باید با این چنین افرادی که جان مردم را بخاطر منافع مادی خود به خطر می اندازند بشدت برخورد کنند.
جمالی پور ادامه داد: افرادی برای سود بیشتر از گوشت های غیربهداشتی و بدون مجوز در طبخ غذا و مواد سرطان زا در پخت نان استفاده می کنند برای اصول و اخلاق دین مبین اسلام و حقوق شهروندی و سلامت عمومی جامعه ارزشی قائل نیستند.
نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ری روز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، مسئولان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.