به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز یکشنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی افزود: دین مبین اسلام، دین حقوق شهروندی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان منادی وحدت، محبت، همدلی و تعامل میان انسان ها، برای تکریم و تکمیل اخلاق، حریت، آزادی و شرافت انسانی مبعوث شدند.
وی با تاکید بر لزوم تبیین حقوق شهروندی برای آحاد مردم اظهار کرد: آشنایی مردم با حقوق شهروندی، موجب مطالبه گری آنها می شود و این مطالبه گری موجب پیشبرد امور و رشد و ترقی کشور خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم، ظلم به کشور است افزود: پاسخگویی مناسب به درخواست های مردم و راه اندازی کار آنها از جمله حقوق شهروندی است که ادارات و دستگاه های اجرایی باید آن را مورد توجه قرار دهند.
فرماندار پیشوا گفت: دین مبین اسلام حقوق همه انسان ها را به رسمیت شناخته و تمامی افراد موظفند از قانونی که برگرفته از اعتقادات و باورهای دینی است تبعیت کنند.
وی با اشاره به فضای رسانه ای نقادانه کشور نیز اظهار کرد: فضای امروز رسانه های کشور از جمله روزنامه ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی آمیخته با نقد است و نمی توان این دو را از هم جدا کرد، ولی نقد و انتقاد نیز باید منصفانه و در راستای اصلاح امور باشد.
شهرستان پیشوا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254//1625

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.