به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران، سردار حسین ساجدی نیا در همایش امنیتی-انتظامی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران که در فرمانداری پایتخت برگزار شد افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ پیش بینی های لازم را برای سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، تدارک دیده و همه تلاشمان بر این است که بتوانیم بهترین وضعیت امنیتی و انتظامی را برای انتخابات فراهم کنیم.
رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: تجربه خوبی طی چند سال گذشته در خصوص حفظ نظم و انضباط در مدت زمان برگزاری انتخابات داشتیم و بر این اساس پیش بینی های لازم برای تامین انتخابات آینده نیز صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه دو انتخابات متفاوت رئیس جمهوری و شوراها را پیش رو داریم تصریح کرد: انتخابات شوراها با توجه به شمار داوطلبان و تنوع در جناح بندی ها، به مدیریت دقیق تر و توجه بیشتری نسبت به انتخابات ریاست جمهوری نیاز دارد.
سردار ساجدی نیا تاکید کرد: بر این باوریم که تبلیغات انتخابات از 15 فروردین به بعد در حجم محدودی آغاز می شود و به طور قطع شهر رنگ دیگری به خودش می گیرد.
وی تصریح کرد: در مورد تامین امنیت انتخابات نیز پیش بینی های لازم از جمله در بخش تقویت نیروها به منظور مراقبت از صندوق ها صورت گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: باید مراقبت های ویژه ای چه در سطح شهر تهران و چه در رابطه با بحث حفظ و نگهداری صندوق ها اعمال شود.
وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو هم امنیت به طور کامل تامین شود و مشکل خاصی بوجود نیاید.
رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تقویت نیروی انسانی و تجهیزات خود را در دستور کار قرار داده ایم و تا پایان سال تعداد گشتی های خودرویی و موتوری و تمامی سرکلانتری های تهران تقویت خواهند شد تا بتوانند خدمات بیشتری به شهروندان تهرانی ارائه دهند.
خبرنگار: مسعود گودرزی - انتشاردهنده: محسن فتاحی
تهرام//2079//1625

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.