حسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کیفیت هوای تهران با شاخص عددی 143 همچون صبح امروز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
وی یادآور شد که براساس دستورالعمل های موجود با رسیدن شاخص آلودگی هوا به عدد150(آستانه اضطرار) در مورد تعطیلی مدارس شهر تهران تصمیم گیری می شود.
معاون استاندار تهران با اشاره به گزارش های اداره کل هواشناسی و شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، پیش بینی کرد که کیفیت هوای تهران برای فردا یکشنبه نیز تغییر چندانی نداشته باشد و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.
کریمی تصریح کرد که براساس پیش بینی ها از فردا عصر با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود نسبی پیدا کند.
جانشین کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس، تبعات زیادی برای دانش آموزان، خانواده ها و مسئولان دارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا پایان دی ماه، تکرار وضعیت کنونی آلودگی هوای تهران پیش بینی می شود، نمی توان از تعطیلی مدارس به عنوان یک راه حل همیشگی و قطعی نام برد.
به گزارش ایرنا، کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران عصر پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد به دلیل پایداری شرایط جوی از شنبه تا سه شنبه هفته آینده (11تا 14 دیماه)محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش می یابد.
همچنین پایان زمان اجرای طرح ترافیک در این روزها تا ساعت 19 تمدید می شود و فروش مجور روزانه طرح ترافیک نیز در این روزها ممنوع است.
خبرنگار: مسعود گودرزی - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام**2079**1348

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.