علیرضا پولاد روز چهارشنبه دراین رابطه افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ماه مبارک رمضان امسال با سال های قبل متفاوت است اما مردم نباید از ایتام و نیازمندان غافل شوند.

وی بیان کرد: رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه بهترین فرصت برای جلب رضایت پروردگار و یاری رسانی به ایتام و خانواده های نیازمند در این ماه مبارک است.

پولادی تصریح کرد: کانون‌های مساجد با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب به میدان آمده و با اقداما‎های ارزشمند خود به یاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان می‌‎شتابند.

وی تصریح کرد: کانون های مساجد با شناسایی خانواده های آسیب پذیر و نیازمند و همچنین جذب کمک های مردمی و خیرین نیکوکار در راستای حمایت از این خانواده‌ها رمضانی پر از مهربانی و همدلی را خلق می‌کنند.

پولادی ادامه داد: برخی از کانون‌های مساجد در استان بوشهر علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی اقدام به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم کرده و آنها را میان خانواده‌های نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه توزیع می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین ضدعفونی اماکن و مکان‌های پر تردد، کانون‌های مساجد با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت هماهنگ همه روزه به ضدعفونی محلات می‌پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر یادآورشد: با توجه به شرایط به وجود آمده در سطح جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا فضای مجازی بهترین زمینه برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان  است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین اقدامات کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های گسترده و هدفمند در فضای مجازی است که از این بستر در راستای ترویج مسائل فرهنگی و دینی و همچنین نکات بهداشتی و جذب کمک های مردمی برای یاری رسانی به خانواده های نیازمند استفاده می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.