فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش در سه مرحله انجام می شود و در قالب آن به ۱۰ هزار و ۵۰۰ خانواده جامعه هدف کمک‌رسانی خواهد شد.   

سرهنگ محمد پورمند افزود: مراحل دوم و سوم رزمایش نیز به ترتیب همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و عید فطر برگزار خواهد شد.

وی گفت: اعضای جامعه هدف قبلا توسط هیات امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی شناسایی شده و تلاش می‌شود در قالب این رزمایش به نیازمندان واقعی و آبرومند کمک شود.

او با بیان اینکه این کمک‌ها شامل برنج، روغن ، خرما و سایر اقلام خوراکی می‌باشد، از مشارکت خیرین و کارکنان ادارات دولتی جهت تهیه این بسته‌ها قدردانی کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر نیز گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا اهالی خیر و نوع‌دوست این شهرستان به یاری همدیگر شتافته‌اند و بیشتر کمک‌های مردمی و خیرین بصورت پنهانی و از طریق اعضای شوراهای اسلامی روستا و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شده است.

 حجت‌الاسلام رضا باوقار افزود: همزمان با برگزاری رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه در مشگین‌شهر در مراکز بخش‌های ارشق و مشگین‌شرقی نیز این رزمایش با هدایت و راهنمایی ائمه جمعه مناطق یاد شده برگزار خواهد شد.

همچنین به همت انجمن حمایت از معلولان  شهرستان مشگین‌شهر ۵۰ بسته معیشتی در بین اعضای این انجمن توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.