شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی زیرنظر استاد دانشگاه علامه طباطبایی با مفاهیم کلی بورس درسرفصل‌هایی همچون مزیت سرمایه‌گذاری ، روش تامین مالی و  معرفی سایت‌هایی که در معاملات آن انجام می‌شود را فرا گرفتند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه پیام نور گناوه در این کارگاه گفت: این دوره آموزشی  باتوجه به اهمیت روزافزون بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور و ضرورت توسعه و رونق آن، نقش آموزش تحصیلات تکمیلی به‌منظور کاربردی کردن دانش و آگاهی دانشجویان و سایر علاقه‌مندان از مفاهیم بازار سرمایه برگزار شده است.

عصمت السادات حسینی افزود:  ارتقای دانش تخصصی دانشجویان  به سرمایه‌گذاری در بازار مالی از عمده اهداف برپایی این کارگاه است.

وی گفت: این دوره با  همکاری انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور گناوه برگزار که تداوم خواهد یافت و برای تمامی شرکت کنندگان گواهی صادر می شود.

مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی در این کارگاه با تشریح و تعریف بورس گفت:  سرمایه‌گذاری در بورس باعث ایجاد اشتغال و حفظ و ارزش دارایی می‌شود. ‌

علی جمالی  به زیان‌های ناشی از آگاهی نداشتن بازار بورس و ریسک بالا در این زمینه اشاره کرد و افزود: آشنایی اولیه با بازار سرمایه  و داشتن آگاهی  لازمه ورود به این بازار است.

وی اظهارداشت: بازار بورس و اوراق بهادار با دید سرمایه‌گذاری، قابلیت  زیادی در افزایش سرمایه دارد  اما این سوددهی منوط به داشتن دانش تحلیلی و معامله در آن است.

شهرستان گناوه  دارای ۳ دانشگاه پیام نور، آزاداسلامی و علمی و کاربردی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.