فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از واحدهای صنعتی آماده افتتاح و احیا شده استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز کرد: امیدواریم این تلاش و همت و دستاوردها ادامه داشته و شروعی باشد برای اینکه سال آینده با قوت و قدرت بیشتر بتوانیم در خدمت تولید، اشتغال و اقتصاد استان باشیم.

وی با اشاره به هدفگذاری برای افتتاح و احیای چند واحد تولیدی استان در سال جاری، اظهار داشت: امروز با هدف بررسی میزان پیشرفت و زمان دقیق بهره‌برداری و همچنین سنجش ظرفیت کار واحدهای احیا شده، بازدیدی از این واحدها انجام شد که خوشبختانه در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هفت واحد تولیدی برای افتتاح تا پایان سال، هدفگذاری شده بود، گفت: ۲ مورد از این واحدها به بهره‌برداری رسیده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: طی این بازدیدها بقیه واحدها را نیز برای ادامه کار، توصیه و ترغیب کردیم تا در موعد مقرر بتوانیم با حضور یک مقام ملی، افتتاح کنیم.

حقیقی تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری این واحدها ۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان و میزان ایجاد اشتغال آن‌ها ۳ هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی است.

استاندار زنجان گفت: ۱۱ واحد تولیدی استان نیز برای احیا و بازگشت به چرخه تولید، هدفگذاری شده بود که بعضی از آن‌ها ۱۵ سال تعطیل بودند.

وی اظهار داشت: هشت مورد از این واحدها به چرخه تولید بازگشته و در حال بهره‌برداری هستند و ۲ واحد نیز با توجه به پیشرفت کار تا پایان اسفند به چرخه تولید بازمی‌گردند.

حقیقی خاطرنشان کرد: یک مورد از واحدهای تعطیل نیز تا خرداد سال ۹۹ به چرخه تولید بازمی‌گردد.

وی گفت: مجموع سرمایه‌گذاری برای واحدهای تعطیل بدون احتساب قیمت مکان، سوله و امکانات، یک هزار و پنج میلیارد تومان بوده که با برگشت این واحدها به چرخه تولید، یک هزار و ۲۵۱ شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان امروز / چهارشنبه ۲۳ بهمن/ از واحدهای تولیدی و صنعتی آماده افتتاح تا پایان سال و احیا شده این استان بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت این واحدها قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.