به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز جمعه در نشست بررسی مشکلات ورزشکاران استان بوشهر افزود: هم اکنون به علت وجود تفاوت در نگاه نسبت به استان ها توزیع اعتبارت ورزشی در میان استان های کشور یکسال نیست و این باعث شده در این زمینه عدالت رعایت نشود.
وی بیان کرد: استانی مانند بوشهر با فاصله دوری از مرکز برای حضور در رقابت هایی که در پایتخت برگزار می شود هزینه های به مراتب فراتر از استان های همجوار پایتخت متحمل می شود از این رو باید در روند توزیع اعتبارت بصورت ویژه تری دیده شود.
خدری ادامه داد: در استان بوشهر با وجود حال خوب ورزش از حیث برخورداری از زیرساخت های مناسب ورزشکاران آن حال و روز خوبی ندارند.
وی گفت: ورزشکاران ملی پوشی در استان بوشهر وجود دارند که به دلیل مشکل در تامین معاش خانواده اقدام به ماهی فروشی و یا پاک کردن ماهی آورده اند.
خدری افزود: استان بوشهر در بسیاری از رشته های ورزشی سرآمد است ولی با این وجود برخی ملی پوشان آن برای تامین معاش خود درخواست های اندک مالی به اندازه 2 میلیون ریال دارند.
وی گفت: ورزش استان بوشهر در صورتی که تنها به اندازه یکی از بازیکنان تیم های فوتبال مطرح پایتخت اعتبار دریافت کند شمار مدال آوری ورزشکاران آن در رقابت های بین المللی 2 برابر می شود.
خدری افزود: استان بوشهر تاکنون افتخار آفرینی های فراوانی در عرصه ورزش داشته که تداوم آن مستلزم حمایت پررنگ و تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: عکس گرفتن مسئولان با ورزشکاران افتخار آفرین دردی از آنها را دوا نمی کند و در ارتباط با ورزش باید تدبیری جدی برای حمایت از ورزشکاران درپیش گرفته شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.