به گزارش ایرنا، فرهنگ شادنیا روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان سبک ها و کمیته های ورزش های رزمی استان بوشهر افزود: هر اعزام برون مرزی در هر کدام از رشته های ورزشی نیازمند گذر از 2 فیلتر شوراهای فنی فدراسیون مربوطه و برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است.
وی بیان کرد: در صورت گرفتن این مجوزها ساز و کار های موردنیاز اعزام ورزشکاران تامین می شود ولی در غیر این صورت اعزام آنها وجاهت قانونی ندارد.
شادنیا ادامه داد: ورزشکاران در صورتی که بدون گرفتن مجوزهای مورد نیاز به خارج کشور اعزام شوند تنها به عنوان توریست ورزشی محسوب شده و فدراسیون و هیات های مربوطه هیچ امتیاز و پاداشی در قبال رتبه آوری آنها اختصاص نمی دهند.
وی افزود: بارها مشاهده شده عده ای سودجو با اعزام بدون مجوزهای یاد شده ورزشکاران، از آنها سوء استفاده می کنند که خانواده ها باید با هوشیاری لازم نسبت به اعزام فرزندان ورزشکار خود به رقابت های برون مرزی داشته باشند.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان بوشهر گفت: برای پیشبرد اهداف این هیات و اعتلای آن نیازمند مشارکت و تلاش جمعی هستیم که در این ارتباط دست یاری خود را به سوی تمامی اعضای این هیات در سطح استان دراز می کنیم.
رستم آشنا افزود: با توجه به اهمیت زیرساخت ها در رونق ورزش سالن این هیات در محله بهمنی با امکانات و تجهیزات روز تجهیز شده است.
وی ادامه داد: با هدف رونق ورزش های رزمی استان تشکیل تیم های منتخب در بخش های آقایان و بانوان بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.
آشنا بیان کرد: تدبیر لازم برای برگزاری کارگاه حقوقی ورزش در بوشهر پیش بینی شده و با هدف آشنایی رزمی کاران با حق و حقوق قانونی خود بزودی این کارگاه برگزار می شود.
در این هیات سبک های و کمیته های مختلف زیرمجموعه ورزش های هیات رزمی حکم های فعالیت خود را برای چهار سال فرارو دریافت کردند.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.