به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد روز چهارشنبه در دیدار با یک خانواده مددجوی زیر پوشش کمیته امداد شهر نخل تقی شهرستان عسلویه افزود: شرکت های نفتی مستقر در عسلویه کمک های خوبی برای حل مشکل مددجویان در این شهرستان انجام داده اند اما با وجود سرمایه هایی که در این منطقه وجود دارد در حد انتظار کمک نشده است.
وی اضافه کرد: عسلویه به عنوان پایتخت اقتصادی کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این شهرستان نباید مددجویی وجود داشته باشد.
امام جمعه عسلویه با اشاره به کمک افراد خیر به کمیته امداد بیان کرد: کمک هایی که افراد خیر می کنند باید بصورت متمرکز و به حساب کمیته امداد واریز شود تا از این طریق کمیته امداد بتواند بهتر به افراد نیازمند کمک کند.
وی ضمن قدردانی از تلاش رئیس و کارکنان کمیته امداد شهرستان گفت: رسالت اصلی کمیته امداد محرومیت زدایی در جامعه است که کمیته امداد شهرستان تاکنون به وظیفه ذاتی خود بخوبی عمل کرده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه گفت: در زمان حاضر بیش از ٣٥ درصد منازل مددجویان کمیته امداد عسلویه غیرمقاوم و نیاز به باز سازی مجدد دارد.
سید علی حسینی افزود: از ٩٥٠ خانوار تحت پوشش این نهاد مقدس بیش از ٨٠ درصد آن ساکن روستاها هستند که باید به مسکن آنان توجه ویژه شود.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در عسلویه جا دارد شرکت های مستقر منطقه در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی گام جدی برداشته و کمیته امداد را یاری دهند.
حسینی، با تقدیر از مدیران شرکت های صنعتی مستقر در منطقه عسلویه بویژه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: امیدواریم با نگاه ویژه به مقوله مسکن مددجویان این مهم با همکاری کمیته امداد و این شرکت ها بزودی به سرانجام برسد.
وی بیان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی افراد زیرپوشش، کمک به خوداتکایی آنها و رفع مشکل مددجویان برای خارج شدن از چرخه حمایتی این نهاد است.
در این آیین مدیر کمیته امداد شهرستان قول داد که مشکل تسهیلات اشتغال زایی و مسکن این خانواده را در دستور کار قراردهد و از سوی امام جمعه و کمیته امداد شهرستان هدایایی به این خانواده اهدا شد.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.