به گزارش ایرنا، زهرا درگاهی روز شنبه در حاشیه گشایش مسابقات ژیمناستیک کشوری دانش آموزان دختر که در سالن 17 شهریور استان البرز درگفت و گو با ایرنا افزود: تامین اعتبار لازم در این رشته ورزشی می تواند به سلامت، افزایش سرانه ورزشی جامعه و پیشرفت همه رشته های ورزشی در کشور بینجامد.
وی اظهار کرد: بسیاری از ورزشکاران مطرح رشته های دیگر کار خود را با رشته ژیمناستیک آغاز کرده اند و توجه به این رشته پایه و مادر زمینه ساز، موفقیت ورزش کشور را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه رشته ژیمناستیک پر هزینه و تجهیزات آن گرانقیمت است ، خاطر نشان کرد: از تمام اعضای خانواده بزرگ ژیمناستیک کشور اعم از مربیان، داوران و ورزشکاران می خواهم برای پیشرفت رشته ژیمناستیک کشور دست به دست هم دهند.
وی همدلی، اتحاد و آرامش را شرط موفقیت در رشته ورزشی ژیمناستیک دانست و یاد آور شد: پیشرفت و جهش این رشته مهم ورزشی نیاز به نگاه ملی دارد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور تصریح کرد: تلاش ها برای همگانی کردن این رشته مهم ،زیبا و پایه در بین جامعه نیازمند حمایت همه مسئولان و حامیان ورزش در استان های مختلف کشور است.
درگاهی اضافه کرد: 175 هزار ورزشکار در کشور در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند که متاسفانه زیر ساخت های لازم در این رشته برای آنها وجود ندارد.
وی ادامه داد: در کشور فقط 10 سالن تخصصی برای رشته ژیمناستیک که استاندار باشد وجود دارد در حالی که اکثر استان های کشور نیاز به ساخت و تجهیز یک یا چند سالن تخصصی دارند.
وی تاکید کرد: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور به میزبانی استان البرز از یکم تا 17 شهریور در حال برگزاری است که این مسابقات تا کنون در سطح بالایی برگزار شده است.
2819/ 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.