حسین قاسمی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری این دوره از مسابقات دانش آموزی ژیمناستیک کشور در البرز به دلیل تجهیز و آماده سازی بسیار مطلوب سالن ، استفاده از داوران تراز اول کشور برای قضاوت دقیق در مسابقات و اجرای دیدنی و لذت بخش ورزشکاران با اخلاق مداری در سطح بالایی قرار دارد.
وی با اشاره به داوری منصفانه این دوره از مسابقات ژیمناستیک کشوری در البرز، خاطر نشان کرد: بررسی های انجام شده در بخش فنی های فنی ، اجرایی ، بهداشتی و فرهنگی بیانگر انتخاب یک تیم هماهنگ ، متخصص ، با تجربه و مسئولیت پذیر برای برگزاری مطلوب مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور است.
ناظر کل مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر سراسر کشور یاد آور شد: استان البرز در زمینه فراهم کردن امکانات اردوگاهی برای ورزشکاران و اسکان مناسب برای داوران دریغ نکرده است.
قاسمی تصریح کرد: برخورد مناسب و اخلاق مدار مربیان و سرپرستان با دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور به میزبانی استان البرز نیز بی نظیر است به گونه ای که رضایت و لبخند دانش آموزان را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه در ارائه مدارک و شرایط مربی و سرپرست درتیم اعزامی از چند استان اشکالاتی وجود داشت،ادامه داد: تیم پذیرش این دوره از مسابقات در استان البرز با دقت و احترام اقدام به پیگری کردند.
ناطر کل مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر سراسر کشور گفت: همه ورزشکاران با جدیت و آرامش در رشته های مختلف ژیمناستیک شرکت می کنند و از اجرا و امتیازی که کسب می کنند لذت می برند.
قاسمی افزود: یکی از صحنه های زیبا در برگزاری مسابقات ژیمناستیک کشور را همراهی خانواده ها به ویژه والدینی که فرزندانشان در این دوره از مسابقات به میزبانی البرز شرکت کرده اند تشکیل می دهد.
وی تاکید کرد: سالن تخصصی 17 شهریور استان البرز در ردیف 10 سالن برتر ژیمناستیک کشور قرار گرفته است.
لازم به ذکر است ، مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور از یکم تا 17 شهریور به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است که در آن 600 ورزشکار به رقابت می پردازند..
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.