هیئت بلندپایه کارگری لبنان در طول مدت اقامت در مازندران با نماینده ولی فقیه مازندران، استاندار و ملاقات و از مراکز تاریخی و صنعتی مازندران بازدید بعمل خواهند آورد.

هیئت بلند پایه ایی از اتحادیه کارگری کشور لبنان وارد مازندران شد

به گزارش جماران از ساری ، سید هاشم سهلان عصرپنجشنبه که در راس هیئت بلندپایه کارگری وارد ساری شده است، برای گسترش روابط با خانه کارگرمازندران ابراز علاقه کرد و گفت: براساس شناختی که دارم،خانه کارگر تشکیلات مازندران از برجستگی و اعتبار خاص در سطح کشوربرخوردار است.

وی با تاکید به اینکه مردم ایران در سایه هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری با صبر و تحمل در طول سالیان متمادی توانستند در عرصه های جهانی به بزرگی و بالندگی برسند گفت:

نصراله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگرمازندران هم در این دیدار حضور هیئت لبنانی را درمازندران زمینه ساز بهبود مناسبات کارگری میان دو کشور ایران و لبنان عنوان کرد و گفت: میزبانی هیئت کارگری لبنان مایه خوشحالی ماست و امیدواریم این عزیزان اقامت خوب و نتیجه بخش در مازندران داشته باشند.

دریابیگی همچنین از مساعدت های امور بین الملل خانه کارگر جهت هماهنگی مسافرت هیئت بلندپایه لبنانی به استان مازندران قدردانی کرد.

شایان ذکر است هیئت بلندپایه کارگری لبنان در طول مدت اقامت در مازندران با نماینده ولی فقیه مازندران، استاندار و ملاقات و از مراکز تاریخی و صنعتی مازندران بازدید بعمل خواهند آورد.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.