به گزارش ایرنا، سردار خرم روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز 9 دی در شهرستان نقده با اشاره به اینکه کسانیکه به خاطر منافعی به قرآن و عترت چنگ زده اند اهل فتنه هستند، افزود: واقعیت انقلاب اسلامی باعث شده دشمن با روش هایی مثل تحریم، ترور و تهاجم فرهنگی در کمین آن بنشیند.
وی ادامه داد: سه دهه از عمر نورانی انقلاب اسلامی سپری شده بود و مردم سالاری دینی در حال انجام بود بطوریکه هر دوسال به طور متوسط یک انتخابات برگزار می شود که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، یادآور شد: مشارکت سیاسی مردم در سال 88 به اوج خود رسید و این بخاطر ظرفیتی است که نظام اسلامی ایجاد کرده است.
وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در 14خرداد 1388 تذکراتی به نامزدها دادند که ارزشها و مردم را در نظر بگیرند و از خطوط قرمز عدول نکنند، گفت: ستاد صیانت از آراء مردم، کلید شروع فتنه بود که به دستور غربی های جنایتکار بدست افرادی در داخل و برای اضمحلال انقلاب اسلامی تشکیل شد.
کسی که در شب انتخابات گفت من پیروز قطعی انتخاباتم از عوامل فتنه بودند که برای ایجاد تشکیک بین مردم بودند رهبری هم گفتند اگر اعتراض دارید از مبادی قانونی پیگیری کنید و حتی برخی که میدانستند چنین تقلبی امکان ندارند اما قرار بود آشوب کنند نه تمکین.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: رهبری در 27خرداد در نماز جمعه مشهور گفتند که موضوع انتخابات را دستاویز هجمه دشمن قرار ندهید و خط تان را با دشمن جدا کنید اما گوش ندادند و حمله به مراکز اداری، نظامی، بسیج و مساجد را در دستور کار قرار دادند و 8 ماه آشوب برپا کردند.
وی خاطرنشان کرد: چقدر دردآور بود در حالیکه مردم راه شان را از آنها جدا کرده بودند در روز قدس شعارهای نامبارکی مانند 'نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران' و 'استقلال آزادی جمهوری ایرانی' سر دادند.
وی اضافه کرد: 9 دی متعلق به مردم بصیر، دشمن شناس و موقعیت شناس است که هر جا انقلاب در خطر افتاد، حاضر شدند.
سردار خرم گفت: نقده در این سالها خیلی از این فتنه ها دیده و خودش تاریخ است و 700 شهید سند این مدعاست ؛ نقده هیچوقت از دشمن اصلی غافل نشده است. وی اضافه کرد: انقلاب ما نمونه است هر چند مشکلاتی مثل بیکاری داریم اما اگر فتنه گران پیروز میشدند این مشکلات حل میشد؟ امام فرمود اگر انقلاب سیلی بخورد جهان اسلام تا قرن ها خوار میشود.
وی ادامه داد: امروز انصارالله یمن، حزب الله لبنان از اضلاع تعیین کننده در کشورشان هستند، ما میخواهیم در فلسطین هم اینگونه باشد و حتی تمامیت ارضی عراق و سوریه حفظ شود.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروز به همه مسئولان و نمایندگان مجلس میگوییم باید به 9دی به عنوان عظمت ملت ایران نگاه کنند.
انتشازدهنده: محمد عزیزی راد
3093

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.