به گزارش ایرنا، رحیم بلال زاده عصر پنج شنبه در جلسه کمیته راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرائی برگزار شد، افزود: تمامی تصمیمات دولت تدبیر و امید در تمامی حوزه ها بویژه در حوزه اقتصاد بر اساس مبانی علمی و کارشناسی اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: اکنون با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، رشد اقتصادی از 6٫7- درصد به 4٫7+ رسیده است.
وی در خصوص اجرای بخشنامه های اقتصاد مقاومتی افزود: تمامی بندهای فرمان 24 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با اتکاء به ظرفیت های داخلی و با هدف مصون سازی اقتصاد کشور در مقابل نوسانات اقتصادی دنیا اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: مهم ترین دغدغه رهبری در تدوین سیاست اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی است.
بلال زاده با تاکید بر این موضوع که تحقق شعار سال جاری نیازمند عزم عمومی و تلاشی دسته جمعی از سوی تمامی ارکان نظام در تمام بخش ها و زمینه ها است ، گفت: همه مدیران در بخش های مختلف از تمام ظرفیت های کاری و اداری خود برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند.
وی افزود: محور اصلی در اقتصاد، بهبود بخشیدن به اوضاع واحدهای تولیدی و صنایع و کمک برای رونق گرفتن مجدد آنها است که در این زمینه دولت منابع خوبی برای نجات واحدهای تولیدی و صنعتی در نظر گرفته است و دستگاه ‎های متبوع باید با تمام وجود برای نجات این واحدها تلاش کنند.
فرماندار با بیان اینکه باید تمامی دستگاه های اجرایی در جهت ترویج طرح های مشارکتی در روستاها اقدام کنند، افزود: با توجه به انتخاب شدن شهرستان چاراویماق به عنوان یکی از قطب های اقتصاد مقاومتی، اکنون این شهرستان بهترین فرصت برای سرمایه گذاری است.
چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077/

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.