به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جلیل زرنقی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع گرامیداشت حماسه 9 دی و برگزاری مراسم دهه فجر برگزار شد افزود: مردم ایران در این روز گفتمان و آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب را بازخوانی کردند.
وی افزود: اکنون مردم با بصیرت و با ایمان ایران اسلامی به سطحی از بلوغ سیاسی و فکری رسیده اند که همیشه دوشادوش نظام اسلامی و رهبری فرزانه در مقابل تمامی فتنه های دشمن تا پای جان ایستاده اند.
فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه حضور پر شور مردم در 9 دی را میثاق با ولایت عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و خادمانشان بوده و لبیک گوی منویات مقام معظم رهبری هستند.
بلال زاده همچنین با اشاره به منشور حقوق شهروندی مد نظر رئیس جمهوری گفت: حقوق شهروندی باید در اولویت تمام امور دستگاهای اجرایی قرار گیرد.
وی رسیدگی به مشکلات مردم در چارچوب قانون را در اولویت امور دستگاهای اجرایی عنوان کرد و افزود: ادارات موظف به ارائه گزارش در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و احصای فرایند اداری هستند.
وی خدمات دولت تدبیر و امید را مهم و با ارزش دانست و گفت: این دولت بر آمده از دل ملت است و دولتی که از مردم باشد مورد حمایت و تایید مقام معظم رهبری است و هرکس که به نا حق در صدد تخریب چهره دولت اقدام کند، خائن است.
چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077/

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.