حسین مقصودی پنجشنبه شب در مراسم گشایش جشنواره فیلم مردمی عمار در سبزوار افزود: بررسی ابعاد مختلف فتنه سال 1388 نیاز به استفاده از ابزارهای مختلفی دارد و بهره گیری از زبان هنر در این زمینه می تواند مسائل مختلف فتنه را به مردم به روشنی نشان دهد.
وی ادامه داد: بزرگترین مزیت جشنواره عمار مردمی بودن آن است که سبب شد تا مورد استقبال عمومی قرار گیرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در خیابانها و دفاع از ولایت و خلق حماسه 9 دی دفاع مقدس دیگری را در عصر معاصر انقلاب اسلامی رقم زدند که سبب خنثی شدن توطئه ها و بیمه شدن انقلاب اسلامی شد.
وی افزود: جشنواره عمار باید به ابعاد مختلف این حماسه ملی، دینی و اعتقادی بپردازد تا یاد حماسه 9 دی و اتفاقات سال 1388 از اذهان عمومی پاک نشود.

* اکران 100 فیلم در جشنواره عمار خراسان رضوی
دبیر اکرانهای جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی هم گفت: حدود 100 فیلم در جشنواره عمار در قالبهای موضوعی مختلف شامل دفاع مقدس، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی، فتنه 88 و مرگ بر آمریکا در سطح 20 شهرستان استان اکران می شود.
احسان مینایی ادامه داد: فیلمهای جشنواره عمار در حسنیه ها، مساجد، مدارس و مکانهای عمومی مختلف قابل نمایش است و متقاضیان می توانند با ارسال پیامک به شماره 30001801 درخواستهای خود را اعلام کنند.
وی افزود: یکی از مهمترین مزیتهای امسال جشنواره مردمی عمار نمایش فیلمهای ساخته شده در زمینه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت است که با توجه به درخواستهای مخاطبان در قالب گروههای سنی مختلف قابل نمایش است.

* اکران 60 فیلم در جشنواره فیلم عمار سبزوار
دبیر اکرانهای جشنواره مردمی فیلم عمار در سبزوار نیز گفت: امسال در این جشنواره 60 فیلم در مکانهای عمومی، مدارس و مساجد شهرستان به نمایش گذاشته می شود.
مجتبی مومن افزود: این فیلمها در قالب بسته های مختلف شامل مستند، داستانی و نماهنگ در اختیار علاقه مندان و متقاضیان قرار می گیرد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **منتشرکننده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.