به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون عباسی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در سنقر و کلیایی با حضور فرماندار، مسوولان و اقشار مختلف مردم، وجدان کار، انضباط اجتماعی و اقتصادی را به عنوان اصلی ترین توصیه های مقام معظم رهبری دانست و گفت: عمل به آنها موجب از بین رفتن فساد و رفع مشکلات جامعه خواهد شد.
وی حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد و گفت: کودتای رسانه ای، کودتای نظامی و جنگ تحمیلی مهمترین اقدام های دشمن برای براندازی نظام اسلامی ایران بود که با مشارکت مردمی و کسب پیروزیهای پی در پی در دفاع مقدس، تثبیت سرزمینی و شرکت پرشور مردم در انتخاباتهای مختلف، تثبیت سیاسی ایران اسلامی را رقم زد.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: امروز برای اینکه ایران اسلامی از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شود نیازمند تثبیت علم و فناوری هستیم همچنانکه امروز به لطف خداوند با پیشرفت در فن آوری هسته ای در مدت زمان کوتاهی در دانش هسته ای به خودکفایی رسیده ایم.
عباسی، تقویت حوزه دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران و علم و فن آوری را ضروری دانست و گفت: در موضوع هسته ای الحمدالله با مدیریتی که در جامعه شد و به یک اجماع رسیدیم همه ما موظف به فرمانبری از ولایت فقیه هستیم.
وی دلیل موفقیت غربیها با راه اندازی انقلابهای رنگی و مخملی در شوروی سابق را قومیت گرایی، نداشتن اسلام و توجه نکردن به پیام امام (ره) دانست و گفت: دشمنان در فتنه سال 88 با استفاده از تبلیغات رسانه ها و سایت ها، فضای کشور را غبارآلود کردند که با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ایجاد بصیرت، جامعه به سمت آرامش دعوت شد و مردم با حضور در صحنه، طومار این جریان را پیچیدند و اجازه ندادند جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده شود.
امام جمعه سنقر و کلیایی هم گفت: 9 دی که اتفاقات بسیار بزرگ و خطرناکی برای انقلاب ما به همراه داشت و مردم نقشه های دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی نظام اسلامی را خنثی کردند.
حجت الاسلام مجید صفدری افزود: به مرور زمان و با آشکارتر شدن شعارها و دشمنی با اصل نظام، بی حرمتی به مقدسات و ارزشهای دینی و انقلابی پس از انتخابات 88 از سوی دشمنان نظام اسلامی موجب بصیرت مردم شد و با متحد شدن در برابر دشمن، 9 دی را در خیابانها تشکیل دادند که شسته شدن فتنه و براندازی را به دنبال داشت.
7446/8066 خبرنگار:هادی رنجبر** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.