نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مقدمات کار برای برقراری حج تمتع و عمره در حال انجام است.

به گزارش جماران،  حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در مراسم معارفه حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت و تکریم سعید اوحدی اظهار داشت: اصلا راضی نبودم که آقای اوحدی از سازمان بروند و وقتی آقای جهانگیری حکم دادند، آقای اوحدی زود بله را گفتند.

وی افزود: آقای اوحدی با حکمی که از آقای جهانگیری گرفتند به این فکر کردند که دو شغله خواهند شد و این موضوع را خدمت وزیر ارشاد منعکس کردند و موجب شد که از وجود ایشان محروم شویم.

قاضی عسکر اضافه کرد: دوست نداشتیم که همکار عزیز و ارزشمندی مثل آقای اوحدی را از دست بدهیم و نمی‌خواستم تا زمانی که بنده هستم، ایشان از اینجا بروند. انشاله در سنگر جدید خداوند عنایت ویژه ای کنند و موفقیت برای ایشان حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به وزیر ارشاد گفت: عزیزانی در دفاتر خدمات زیارتی کار می‌کنند، مظلوم واقع شدند، چرا که حج تعطیل شده و این افراد با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی ادامه داد: اگر قرار است شورای عالی حج تصمیم گیری خاصی انجام دهد، این جلسه سریع تر برگزار و این مساله حل شود.

وی افزود: مقدمات کار برای برقراری حج تمتع و عمره در حال انجام است و امیدوارم عربستان شرایط ما را بپذیرد.

قاضی عسکر با بیان اینکه شناخت من از آقای محمدی مربوط به سال های قبل است و از نزدیک با ایشان آشنا بودیم، گفت: تلاش های فراوانی در جهت بهبود حج و زیارت داشتند.

وی اضافه کرد: در دوره مسوولیت آقای اوحدی چند حادثه اتفاق افتاد که دلخراش بود و مدیریت کردنش سخت بود. در حادثه فرودگاه جده و منا از روز اول آقای اوحدی با تمام وجودشان به میدان آمدند. همیشه در اتاق ایشان به روی خانواده شهدای منا و مسجد الحرام باز بوده است.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.