آیت‌الله العظمی نوری همدانی با بیان این که مسئولان به گوش باشند و از نظرات رهبری انقلاب تبعیت کنند و این را بفهمند هرجا به نظرات ایشان کم توجهی شد، ضرر کردیم، افزود: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است؛ با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها می توان بخشی از مشکلات فعلی را حل کرد.

به گزارش جماران؛ آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: آمریکا از هر زمان دیگری درمانده تر شده و وضعیت فعلی آن رو به افول است.

وی روز شنبه دردیدار عده ای ازگروه های تبلیغی استان مازندران، افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده است تا ملت ایران را شکست دهد، ولی با عنایت خداوند، این آرزو را به گور خواهد برد. 

وی خاطرنشان کرد: مشکل دشمن این است که ملت کهن و با سابقه و متدین ایران را نشناخته است؛ دشمن نمی داند، مردم ما با معنویت پیشرفت کرده اند. 

وی گفت: دشمن بداند در راس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد که با معنویت و توکل و توسل تا به امروز توانسته است، تمام نقشه های آنها را پیش بینی کند و شکست دهد. 

وی با بیان این که مسئولان به گوش باشند و از نظرات رهبری انقلاب تبعیت کنند و این را بفهمند هرجا به نظرات ایشان کم توجهی شد، ضرر کردیم،افزود: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است؛ با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها می توان بخشی از مشکلات فعلی را حل کرد. 

آیت الله نوری همدانی گفت: توکل به خدا و خودباوری مسئولان و وحدت مردم و نظام و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی بدون شک عامل شکست دشمن و مستحکم تر شدن انقلاب است. 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تا به امروز ازخطرهای فراوانی عبورکرده و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات موجود حل خواهد شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.