حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی ضد آمریکایی در اهواز اظهار داشت: شرایطی که در حال حاضر آمریکا ایجاد کرده شاید فرصت مناسبی باشد تا جوانان ما به خودباوری بیشتر دست پیدا کرده و بتوانند با اشراف بیشتری بر وضعیت کشور، سرنوشت خود را رقم بزنند.
وی افزود: امروز فرصت مناسبی است تا جوانان با بصیرت امام خمینی (ره) آشنا شوند چراکه امام با نورانیت ماهیت این نظام سلطه را به خوبی برای همگان آشکار کرد.
حجت الاسلام شفیعی گفت: اکنون شرایطی فراهم شده که جوانان این تهدید را به فرصت همدلی ، وحدت، ایستادگی و یکپارچگی ملی در برابر نظام سلطه تبدیل کنند.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: جوانان نقش آفرینان اصلی انقلاب اسلامی بوده و با حضور پررنگ آن ها، انقلاب اسلامی زنده پویا و بانشاط به راه خود ادامه می دهد و دشمنان باید بدانند که این انقلاب تمام شدنی نیست.
وی افزود: انقلاب نیازمند نیروی تازه نفس است و همواره باید سرداران جدیدی به میدان بیایند که جوانان در این زمینه نقش ارزشمندی دارند.
حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: دشمن تمرکز خود را روی تفکرات جوانان قرار داده چراکه آنها می‌دانند که جوانان با اتحاد و همدلی می توانند این مسیر دشوار را با موفقیت سپری کنند.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت: نقش جوانان در تمامی صحنه های انقلابی تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده و بی شک از این پیچ سخن نیز با افتخار عبور خواهیم کرد.
راهپیمایی ضد آمریکایی روز جمعه با حضور نمازگزاران اهوازی و جمعی از طلاب، روحانیون، مسئولان استان، فرماندهان نیروهای مسلح، و افشار مختلف مردم در مسیر مصلای مهدیه اهواز تا چهارراه آبادان برگزار شد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.