به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نمازجمعه شهر ابهر، با تاکید بر محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل مستمر و آینده نظام، افزود: مسئولیت دادن به جوانان، پرداخت هزینه استقلال کامل کشور توسط جوانان امروز، شناخت ظرفیت‌ و مقابله با فساد در گام دوم انقلاب، آگاهی از تاثیر وحدت جوانان در آینده بهتر کشور از نکته های مهمی بود که رهبر عزیز بر آنها تاکید داشتند.
وی با اشاره به سیل اخیر در کشور، اظهار کرد: خشک طبیعت در روزهای گذشته برای مردم و مسئولان دارای پیام های تلخ و شیرین زیادی بود.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: آمادگی و پیشتازی مردم خوب و نوع دوست کشورمان که لحظه ای از غافله کمک دهندگان جا نمانده و با نمایش جلوه های زیبایی از گذشت و ایثار بار دیگر نشان دادند که در دستگیری از هموطنانش منتظر هیچ پیام و دستوری نیستند جلوه ای شیرین در دل این حادثه تلخ بود.
وی یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح شامل ارتش،سپاه، وزارت دفاع و نیروهای انتظامی که از ابتدای بحران در صحنه حضور داشتند بیانگر ویژگی های منحصر به فرد نیروهای مسلح کشور با سایر کشورها است.
حجت‌ الاسلام رحیمی ابراز کرد: این حادثه لزوم آمادگی مسئولان کشور در همه سطح ها و جایگاه ها را تبیین می‌کند و هیچ بهانه ای برای آماده نبودن و حضور نداشتن مسئولان قابل قبول نیست.
وی بیان کرد: وظیفه ستاد بحران فراهم کردن چنین مقدماتی در استان ها است، این ستاد باید برای روز مبادا برنامه داشته و امکانات لازم در انبار داشته باشد.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.