به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های امروز نماز جمعه افزود:پاسخ مناسب مسوولان به این حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه حل مشکلات اقتصادی جامعه با تلاش مضاعف ،جهادی و پای کار بودن به معنای واقعی کلمه است.
او اظهار داشت: حضور جانانه و حرکت عظیم مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جواب دشمن شکنی به همه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی بود که موجب کوری چشم دشمنان ملت و کشور اسلامی ایران شد.
وی گفت: مردم ایران اسلامی هرکجا و هرزمان که لازم بوده به صحنه آمده و پشتیبانی همه جانبه خود را از انقلاب ،نظام اسلامی و رهبری نظام به نمایش گذشتند و حالا نوبت مسئولان است که با برطرف ساختن مشکلات سرراه مردم دین خود
را به این ملت بزرگوار ادا کنند.
وی با بیان اینکه افراد کاری و ناکارامد در همه دولتها هستند ، افزود:بهانه قراردادن تحریم های خارجی از سوی برخی از مسئولان به جای حل مشکلات اقتصادی بدلیل اینکه این تحریم ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بوده درست بنظر نمی رسد .
قارداش پور بیان کرد: در حالی که برخی از مشکلات کشور می تواند نتیجه تحریم های ظالمانه اعمال شده از سوی دشمنان نظام اسلامی باشد ولی در بسیاری از موارد بی تدبیری وسوء مدیریت از سوی برخی از مسئولان امر موجب افزایش مشکلات اقتصادی جامعه است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران به خانواده های داغدیده و رهبر معظم انقلاب در حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان گفت: نیروهای مسلح کشور بزودی جواب این کار تکفیری ها وحامیان استکباری انها را قاطعانه خواهند داد.
7119/1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.