به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود: مستضعفان، ضعیف نیستند بلکه دشمن، آن‌ها را ضعیف نشان داده و در این وضعیت نگه داشته است.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، راهبرد اول برای نجات مستضعفان جهان بود که به رهبری امام خمینی(ره) انجام شد.
خاتمی خاطرنشان کرد: هسته‌های مقاومت نیز در نقاط مختلف دنیا ایجاد شده و به‌رغم سرکوب استکبار، آثار و برکات مبارزه آن ها قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: تشکیل حزب جهانی مستضعفان، مقدمه‌ای برای آمادگی جهت پذیرش حکومت واحد جهانی حضرت ولی عصر(عج) است.
امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: 40 سال است که استکبار جهانی و ایادی آن با تمام قدرت از هر جنایتی برای نابودی و سقوط نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند اما ایران اسلامی با اقتدار تمام با عداوت‌ها و دشمنی دشمنان مبارزه کرده و در امنیت و آرامش قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: وجود امنیت و آسایش در کشور، حاصل عنایت خداوند، وجود رهبر فقیه و عادل و جامع‌الشرایط و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و به خصوص نیروهای امنیتی است.
خاتمی تصریح کرد: نیروهای امنیتی به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) بی سر و صدا توطئه‌های گوناگون دشمنان در عرصه‌های مختلف را خنثی کرده و گاهی بر حسب ضرورت، کلیاتی در خصوص اقدامات خود گزارش می‌دهند.
امام جمعه زنجان با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از روز اول در صف مقدم پاسداری از انقلاب و مبارزه با دشمن قرار داشته است.
وی با بیان اینکه کشوری که خود عامل ایجاد تروریست بوده، سپاه را تروریست معرفی می‌کند تصریح کرد: علت این امر این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عرصه را در منطقه برای برای جولان ستمگران و اشغالگران به ویژه آمریکا تنگ کرده است.
خاتمی گفت: تمام جامعه، مخاطب شعار سال یعنی رونق تولید هستند و هر کس هرچه در توان دارد باید برای تحقق آن تلاش کند.
وی افزود: برطرف کردن موانع، ایجاد بسترهای لازم و مناسب، مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاق و مبارزه با سوءاستفاده‌کنندگان و متقلبان از عوامل تحقق شعار سال هستند.
خاتمی با بیان اینکه وظیفه مردم برای تحقق رونق تولید، مصرف کالاهای ساخت ایران است تصریح کرد: تولیدکنندگان و مسئولین هم باید چند نکته را رعایت کنند.
وی ادامه داد: جلب اعتماد مردم با افزایش کیفیت کالاها، عرضه با قیمت مناسب و نظارت دقیق بر بازار از جمله این عوامل است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.