به گزارش روز جمعه ایرنا، همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی شهرری، باقر شهر، کهریزک، فشافویه، حسن آباد و قلعه نو بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی خشم و انزجار خود را از آمریکا به خاطر تروریستی خواندن سپاه پاسداران با سر دادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است، حکم مراجع دین حمایت از سپاه است» اعلام داشتند.
بنابر این گزارش، نمازگزاران در شهرری پس از اقامه نماز جمعه همراه با علما و روحانیون از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان اصلی شهرری حرکت و در حالی که تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پلاکاردهایی در محکومیت اقدام آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتند، راهپیمایی کرده و اقدامات دشمنان اسلام را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.