به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب با عنوان رونق تولید افزود: با خودکفایی در تمامی حوزه ها و زمینه ها دیگر تحریم دشمنان اقلاب اسلامی بی اثر خواهد بود و دشمنان از جنگ اقتصادی با ایران ناامید خواهند شد.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف می کوشند تا با برجسته سازی معضلات اقشار جامعه را ناراضی و ناامید کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.
وی اضافه کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید، شرایط جدید و دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند با ایجاد شرایط اقتصادی دشوار و با ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند و این راهبردی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها است.
وی خاطرنشان کرد: تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است که با توجه به آن می توان گام های سازنده ای را در تحقق اهداف ترسیم شده برداشت.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: مردم باید تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخاری ملی استفاده کنند و این امر مستلزم آن است که تمام واحدهای تولیدی کیفیت محصولات را بالاتر ببرند.
وی گفت: با تولید و رونق داخلی امیدواریم شاهد فردایی بهتر برای کشورمان باشیم.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
/3071/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.