به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: اعتکاف، فرصتی را برای دور شدن انسان ها از مادیات فراهم می کند که در سه روز فقط باید نقص ها را برطرف کرد و نقاط قوت را بالاتر برد.
وی خواستار بازگو کردن فلسفه اعتکاف برای آگاه سازی بیشترمعتکفین و مومنان شد و افزود: ایام اعتکاف بهترین زمان برای اصلاح و خودسازی است و معتکفان باید از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: طبق فرموده های مراجع انقلاب، مساجد جامع در شهرها بهترین مکان برای برگزاری مراسم اعتکاف است و مسجد جامع بندرعباس به عنوان بزرگترین مسجد در کشور می تواند پذیرای همه معتکفان در این شهر باشد.
آیت الله نعیم آبادی یاد آور شد: مراسم معنوی اعتکاف از 13تا 15رجب برابر با 29 اسفند امسال تا دوم فروردین سال آینده برگزار می شود و ثبت نام در این مراسم از دهم اسفند ماه به مدت دو هفته در مساجد استان آغاز خواهد شد.
وی ضمن اشاره به این که سال گذشته بیش از 8 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در هرمزگان شرکت کردند ، ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد استقبال بیشتر به خصوص جوانان برای شرکت در مراسم اعتکاف باشیم.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری با تاکید بر لزوم شناخت دشمنان اسلام به فرمایش رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن انقلاب تفکرات فرعونی دارد و اروپا، اسراییل و آل سعود نیز دشمنان کوچک دست نشانده آن ها هستند.
خطیب جمعه بندرعباس در پایان خطبه هایی این هفته بیان داشت: بخش احمدی از توابع حاجی آباد با ظرفیت های بالای اقتصادی، نیاز به جاده سازی مناسب دارد که توجه بیشتر مسوولان مربوطه را می طلبد.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.