به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: باید در برابر یاوه گویی های آمریکا حالت تهاجمی گرفت.
امام‌ جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه هستند گفت: 19 مهر، روزی که رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی سفر کردند، مردم این استان هم حماسه ای پرشور آفریدند که رهبر مدال افتخار داد.
وی افزود: آفرین به این ملتی که در شرایط تحریم، اسطوره شدند و بعد از پنج سال به یاد آن روز تجمع کردند، این ملت همیشه در میدان است.
نماینده ولی‌فقیه​ در خراسان شمالی اظهار کرد: برخی هم در داخل رخنه می کنند و برای نمونه عزاداری ها را زیر سئوال می برند ودر شبکه های معاند و ایترنت شبهه افکنی می کنند، این ها مثل موریانه کار می کنند و در واقع اصل ارزش های نظام را هدف قرار داده اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: به آنها می گوییم شجره تنومند و طیبه انقلاب اسلامی را نمی توانند از بین ببرند ، باید این موریانه ها را بشناسیم.
وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی برکات زیادی داشت افزود: این برکات همچنان نیز ادامه دارد و استان را از نظر عمرانی جلو برد.
وی از کلنگ زنی مسجد جامع بجنورد نیز خبر داد و گفت: از محل اعتبارات سفر رهبری برای ساخت این مسجد هشت میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
3007/ 6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.