به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا از ارزش و جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است و می تواند عدالت را در جامعه برقرار کند.
وی افزود: در گذشته بسیاری از مشکلات دعواها و اختلافات خانوادگی بر اساس تعالیم اسلامی و با ریش سفیدی حل می شد و مردم کمتر به مراجع قضایی مراجعه می کردند چرا که مراجعه متعدد مردم به دادگاه ، باعث افزوده حجم زیادی پرونده شده و موجب می شود رسیدگی به این پرونده ها با تأخیر مواجه شود.
امام جمعه موقت ورامین افزود: تاخیر در رسیدگی به پرونده ها، مشکلات فراوانی را برای جامعه به همراه دارد و مردم انتظار دارند تا دستگاه قضایی ضمن قاطعیت در برخورد با جرائم، پرونده ها را به سرعت مختومه کند.
وی بیان کرد: مردم از دستگاه قضایی می خواهند که با هر فرد و در هرجایگاهی که خلاف قانون عمل می کند برخورد کرده و به جرائم آن ها رسیدگی کنند که اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، اعتماد مردم به نظام سست می شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان گفت: برخی به دنبال شبیه سازی برای شهید مظلوم بهشتی مظلوم هستند در صورتی که هیچ کس شبیه وی نمی شود.
امام جمعه موقت ورامین افزود: بهشتی فریاد ضد آمریکایی داشت، فانی در امام(ره) بود و به خاطر پایبندی به اصول همواره مورد حمله لیبرال ها و منافقین قرار می گرفت.
وی با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : در این هفته شاهد ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب ، شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم که این نشان از دروغ آمریکا در حمایت از حقوق بشر دارد.
محمودی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران از نخستین روزهای پیروزی با هجمه منافقین، لیبرال های وابسته ، گروه های منحرف و ترورهای ناجوانمردانه مواجه بوده و مردم ایران هیچ گاه حوادث دهه 60 را فراموش نمی کنند و حقایق این دوران باید به نسل جوان منتقل شود.
وی تأکید کرد: باید توجه داشت که ترامپ ، اوباما، بوش، ریگان و کارتر فرقی با هم ندارند و همه آن ها از صهیونیست ها حمایت می کنند ، امروز هرکسی که به آمریکا اعتماد کند به کشور خیانت کرده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.