آرام حلیم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیله سوار افزود: گازرسانی به روستاها و اجرای طرح های ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی ، طرح تحول سلامت ، ارائه تسهیلات به کشاورزان و عشایر ، شن ریزی و آسفالت جاده های روستایی و عشایری از دیگر اقدامات مهم دولت در این شهرستان است.
وی گفت: امسال مسوولان ادارات باید اولویت بندی لازم برای پروژه های اجرایی در سال 96 را انجام داده و پروژه هایی که زودتر قابل افتتاح باشند را با جمع بندی پروژه ها برای طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان آماده کنند.
وی همچنین افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان موظف هستند با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت گندم و به جهت جلوگیری از آتش سوزی و هرگونه اتفاق ناگوار در مزارع آمادگی لازم را بعمل آورده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
او با اشاره به در پیش بودن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردمی بودن و اهمیت به مردم سالاری دینی از مهم ترین ویژگی های امام (ره) بود.
حلیم افزود: از تمام ظرفیت های موجود در منطقه برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد بهره گیری خواهد شد.
فرماندار بیله سوار همچنین گفت: مردم بیله سوار با مشارکت 88 درصدی خود در انتخابات ثابت کردند که تا پای جان از نظام ، انقلاب و سرزمین اسلامی دفاع می کنند و هیچ گاه از باورها و اعتقادات خود کوتاه نمی آیند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب علاوه برصیانت از آرای مردم،بر لزوم عمل به قانون، رعایت حق الناس و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تاکید داشته اند و مردم نیز با لبیک گفتن به فرمایشات ایشان و با حضور گسترده خود بار دیگر از نظام و دستاوردهای آن دفاع کردند.
وی اظهار کرد: همه کسانی که دل در گروی نظام داشتند به پای صندوق های رای آمدند و باور و ارادت خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، امام جمعه بیله سوار نیز در این جلسه نعمت امنیت را مهم و لازمه زندگی دانست و نیروی انتظامی را در صف مقدم تامین امنیت داخلی ذکر کرد.
حجت الاسلام کریم قیاسی افزود: مردم کشورمان با شرکت در انتخابات پیام وفاداری شان به انقلاب اسلامی را نشان داده و به دشمنان ثابت کردند بر خلاف آنچه که می گویند مردم از انقلاب خسته شده اند، همچنان ثابت قدم ایستاده اند.
در سال 95 در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت فعال کردن واحدهای راکد تولیدی استان اردبیل گام های موفقی برداشته شده و به گفته مسوولان 240 واحد راکد و نیمه راکد با استفاده از تسهیلات 2 هزار و 100 میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید فعال شدند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.