به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: استکبار جهانی از اتحاد ملت ایران وحشت دارد و هزینه های قابل توجه آمریکا در منطقه تاکنون بی اثر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات قابل توجه در کشور اما ملت ایران دشمن مشترک دارند و با همدلی توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کنند.
عبدوس ادامه داد: مشکلات کنونی کشور نباید بهانه ای برای رخنه استکبار جهانی شود و با درایت مسئولان برخی دغدغه های معیشتی مردم برطرف شود.
امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: نظارت در توزیع بعضی از کالاهای اساسی در کشور و استان سمنان تقویت شود و بعضی از افراد سودجو با حضور در صف های طولانی بیش از نیاز خود گوشت و مرغ تهیه می کنند که این امر به افزایش قیمت این کالاها در بازار دامن می زند.
وی تصریح کرد: نظارت بعضی از مسئولان در نحوه توزیع کالاهای اساسی ضعیف است که باید دستگاه های نظارتی و انتظامی برای رفع این چالش وارد میدان شوند.
عبدوس تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی برای توسعه و سربلندی ملت ایران است و با تجربه اندوزی از 40 سال اول انقلاب در دهه پنجم انقلاب برای عزت و اقتدار این کشور تلاش می شود.
وی گفت: استکبار جهانی هزاران میلیارد دلار برای اختلال در نظم اقتصادی و سیاسی کشور هزینه می کند اما با درایت و توانمندی مردم و مسئولان این توطئه ها خنثی می شود.
عبدوس ادامه داد: مردم از مسئولان گلایه دارند اما به هیچ عنوان اجازه رخنه استکبار جهانی به کشور را نخواهند داد.
امام جمعه موقت سمنان گفت: توسعه روزافزون کشور در گرو وحدت و اتحاد است و به یاری خداوند مشکلات کشور به زودی برطرف خواهد شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.