به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این اظهارات موجب شد، مردم و مسئولان فارغ از سلایق و جناح بندی ها، در برابر زیاده خواهی های دولت آمریکا ایستاده و موضعگیری قاطعانه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: تهدیدها و تفکرات بیهوده و پوچ ترامپ و دولتمردان آمریکا درباره کشورمان، مسائلی جناحی نبوده و آحاد ملت نشان دادند که جوانان این مرز و بوم نیز همانند جوانان اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در برابر تهدیدها و هجمه های دشمنان و نظام سلطه خواهند ایستاد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان جوان کشورمان گفت: با وجود ابلهانه بودن سخنان و اقدامات رئیس جمهوری دیوانه آمریکا، مردم و مسئولان بر اساس رهنمودهای رهبری در برابر نقشه ها و توطئه های شوم دشمن لحظه ای غفلت نکنند.
آیت الله پورمحمدی افزود: هرگونه اقدام دیوانه واری از سوی مقامات و رئیس جمهوری آمریکا ممکن بوده و آحاد مردم و مسئولان کشوری باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی با اشاره به تهدید آمریکا علیه سپاه ادامه داد: تضعیف و تخریب چهره سپاه به عنوان نهادی مقدس که در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ایستاده، از اقدامات دولت آمریکا برای ضربه زدن به عناصر قدرت نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: هجمه های آمریکا در جهت تضعیف و ضربه زدن به قدرت اقتصادی ایران اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های قدرت کشورمان، در سایه خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به سرانجام نخواهد رسید.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.