به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) به اتحاد مسئولان نظم در حمایت از سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها اگر سپاه پاسداران را تحریم کنند دولت و ملت بزرگ ایران، آمریکا و ارتش این کشور را تحریم خواهند کرد.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها پرونده سیاهی در خیانت به ملت ایران دارند و کشوری غیرقابل اعتماد هستند اظهار کرد: خیانت آمریکایی ها در موضوع برجام به همگان نشان داد که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.
شاهچراغی با بیان اینکه مسئولانی که مذاکرات برجام را انجام دادند قصد خدمت به کشور را داشتند بیان داشت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره از اول انقلاب تاکید داشتند که آمریکایی ها عهد شکن هستند ولی عده ای در داخل کشور به این موضوع شک داشتند؛ امروز پس از خیانت آمریکایی ها به برجام این بصیرت در میان مردم و مسئولان به وجود آمد که آمریکا به هیچ عنوان پایبند به هیچ عهدی نیست و همیشه خیانت کار است.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها با بنای نظام اسلامی در ایران مشکل داشته و دارند و تمامی موضوعات دیگر بهانه های واهی است اظهار کرد: باید این موضوع را بدانند که ملت ایران نظام اسلامی حاکم در کشور را دوست دارند و اگر آمریکا گزینه هایی روی میز دارد ملت ایران هم گزینه های روی میز و زیر میز دارند.
شاهچراغی افزود: آمریکایی ها باید بداند ملت ایران فرزندان رمضان و عاشورا هستند و اگر روزی کشور را تحریم کنند ملت ایران روزه می گیرند و اگر روزی به این کشور تجاوزی کنند با روی عاشورایی ملت ایران روبرو خواهند بود.
وی درادامه تاکید کرد: باید مسئولان با حفظ اتحاد و همدلی در جهت اعتلای نظام تلاش کرده و از هر گونه اختلاف دوری کنند.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/3218//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.