به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به 21 تیرماه سالروز سرکوب قیام مردم علیه کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و افزود: قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب نشان داد که عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یک ارزش محسوب می شود ولی مردم هرگز از این ارزش و اصل عقب نشینی نکرده و نخواهند کرد.
وی با تاکید بر این که برای حفظ این ارزش در انقلاب اسلامی بسیاری از افراد جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده اند، ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی در مورد عفاف و حجاب در جوامع اروپایی نیز رو به گسترش است ولی موضوعی که باید به آن پرداخته شود وضعیت موجود عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما است که درخور شان جمهوری اسلامی نیست.
وی بیان کرد: تیرماه یکی از پرحادثه ترین ماه های سال های اول انقلاب است که تلاش برای ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت الله بهشتی، شهادت آیت الله صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری توسط آمریکای جنایتکار، از مهم ترین اتفاق هایی بودند که هرگز از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد.
قاسمی گفت: اتفاق های اشاره شده در تیرماه و هم چنین تمام خیانت های با واسطه و بی واسطه آمریکا علیه انقلاب اسلامی نشانگر این است که حقوق بشری که آمریکایی ها از آن دم می زنند نه تنها بویی از انسانیت و اخلاق نمی دهد بلکه خروجی این منشورِ مطرود منتهی به شر شده و می شود.
امام جمعه بادرود به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب و تحسین معظم له از عملکرد آن ها در قبال حمله موشکی به مواضع داعش، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار بر روی کارهای بیشتر و بالاتر در حوزه موشک ها تاکید کردند و بدون شک همه مردم ایران نیز از این اقدام انقلابی که همراه با شجاعت و اقتدار بود حمایت قاطع خواهند کرد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.