به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: کشف حجاب یک ابزار استعماری و در جهت تسلط فرهنگی و به تبع آن تسلط سیاسی جوامع غربی بر دیگر جوامع بوده است.
وی افزود: در ایران معاصر اولین گام ها در جهت مبارزه سازمان یافته با حجاب و تلاش برای استفاده ابزاری از زنان در جهت مقاصد شوم و پلید فرهنگی به اواخر دوره قاجار باز می گردد و اولین گروهی که از این اندیشه استفاده کردند گروه منحرف و دست ساز بهائیت بودند.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: آئین مقدس اسلام بر خلاف پاره ای از عقاید که دنیا را فدای آخرت نموده و همه چیز را رها ساخته اند، مشوق ترقی و تعالی رشد و معنویت در کنار تلاش بوده و همه پدیده های جهانی و مخلوقات عالم امکان را برای بهره جویی منطقی و عقلانی آدمیان دانسته است.
وی یادآور شد: زن نیز از منظر اسلام دارای شخصیت و جایگاه ارزشمند و مقدسی بوده و وجود او زینت بخش آفرینش انسان است و افق او روح تجلی گاه رحمت پروردگار است و از دامن پاک او مرد به عرش و افلاک و معراج صعود می کند.
حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: در عصر حاضر متاسفانه بسیاری از ارزشهای دینی و انسانی از طرف مستکبران جهانخوار با گسترش سلطه شبکه سازمان های بین المللی بر سراسر عالم مورد هجوم و تخریب قرار گرفته و اشاعه ابتذال و فساد، نام ترویج فرهنگ و خدمت به جامعه بشری به خود می گیرد و دفاع از هویت ملی و ارزش های والای انسانی و فرهنگی واپسگرایی، سکون و عقب ماندگی تلقی می شود.
وی ابراز کرد: باندهای آشکار و نهان مافیایی و مخوف از هر وسیله ای برای استحاله فرهنگی و مسخ ارزشهای معنوی بویژه تهاجم و شبیخون فرهنگی، علیه دژ مستحکم عفاف و پوشش اسلامی بهره می جویند و امروز انقلاب اسلامی ایران در نوک زهرآگین این حملات ناجوانمردانه واقع شده است.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: دشمن در ابتدا تلاش می کند مرزهای ما را هدف قرار دهد که چندین سال این جنایت را کرده و در مرحله بعدی اقتصاد ما را مورد هجوم قرار داده و تحریم های سنگینی را تحمیل کردند و در مرحله بعدی، دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است و انواع شبهه ها را بوسیله ماهواره ها و فضای مجازی و توسط افراد مزدور و خائن مطرح می کند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.