به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 45 نیروی مخصوص شوشتر، با اشاره به لشکرکشی آمریکا در منطقه بیان کرد: تمام پیش شرط هایی که آمریکا برای مذاکره با کشور ایران مطرح کرده به دنبال سه هدف است و واسطه هایی هم برای رسیدن به آنها قرار داده است.
وی افزود: محدودیت برد موشک ها و کاهش تعداد آن، نداشتن بمب هسته ای و کاهش قدرت جمهوری اسلامی در منطقه سه هدف مهم آمریکا در قبال ایران اسلامی است.
فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد:رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایش های خود مواضع جمهوری اسلامی را نسبت به این سه موضوع اعلام کرده و تاکید فرمودند که کشور ما به دنبال بمب هسته ای نیست اما انرژی هسته ای حق مسلم ماست و ملت ما باید از مزایای بی شمار آن بهره مند شود.
وی گفت: ما سرباز نظام هستیم و بر اساس دانش نظامی و قراین و شواهد باید آمادگی صدرصد را داشته باشیم چرا که فلسفه وجودی نیروهای مسلح در کشور این است که نیروی بازدارندگی ایجاد کند و به تبع آن برای مردم امنیت به ارمغان آورد.
وی همچنین با اشاره به تلاش مسئولان ، نیروهای مسلح و مردم در جریان سیلاب اخیر افزود:سیل
فروردین به رغم ویرانی هایی که برجای گذاشت ، وحدت و همدلی جدیدی در جامعه ما ایجاد کرد.
فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور بیان کرد:ملت ما همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از آن حماسه به یادگار گذاشته که یکی از مصادیق آن سیل اخیر بود.
وی گفت:نیروهای مسلح همگام با دیگر اقشار مختلف با تمام امکانات در این سیلاب حاضر شدند و جانانه در کنار مردم ایستادند.
به گزارش ایرنا در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد سرهنگ سید حمید عباس نژاد به عنوان فرمانده جدید تیپ 45 نیروی مخصوص شوشتر معرفی، و از امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی قدردانی شد. رضایی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه (ع) منصوب شده است.
7159/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.